Redactionele lijn

Waar dient een titelservicebedrijf voor?

Het systeem van de dienstencheques heeft vier stakeholders: de huishoudster, (e), de klant, de erkende bedrijf en de autoriteit publique.En Als een bedrijf, moeten we zorgen voor de naleving van de dienstencheques wetgeving , sociale wetten en het welzijn van werknemers op het werk. Wij staan ​​daarom garant voor de naleving van de voorschriften. We worden bovendien regelmatig gecontroleerd om onze integriteit te verifiëren.Op Arobase zijn we van mening dat het ook belangrijk is om met onze klanten te communiceren. Dit verbetert de professionele relatie tussen de dienstverlener en de begunstigde ervan. Ons werk omvat echter het verbinden van mensen met hun kwaliteiten en hun fouten. Het is daarom niet altijd eenvoudig om te voorkomen dat er ondanks onze inspanningen een fout optreedt tijdens de procedure, daarom investeren we voortdurend in de nieuwste technologieën om u zo snel mogelijk de informatie te verstrekken. is in ons bezit waar je bent.

Communicatie vormt de kern van ons bedrijf

Zo zullen we, naast traditionele telefoontjes, in toenemende mate sms-berichten gebruiken om u te waarschuwen voor afwezigheden van uw serviceprovider en de vervanging hiervan.

We animeren ook drie Facebook-pagina’s die overeenkomen met de verschillende locaties van ons bedrijf. Op deze manier kunnen we snel alle roosterwijzigingen in de hotlines communiceren of blogposts publiceren zodra ze online zijn.

We schrijven regelmatig een nieuwsbrief om informatie over de sector te verzamelen of gerichte wedstrijden aan onze klanten aan te bieden.

Op onze site kunt u eenvoudig een antwoord vinden op de vragen die u heeft over de juiste toepassing van de wetgeving (zie hier).

We zijn ook bezig met het ontwikkelen van een bedrijfsblog, dit zijn de principes die van toepassing zijn op het schrijven van tickets die ik hier graag wil beschrijven.

De blog

Het doel van deze blog is om u eerst informatie te verstrekken over ontwikkelingen in de sector dienstencheques.

Dit is de tweede sector op het vlak van tewerkstelling in België. Het is begrijpelijk dat de overheden, die het grootste deel van de maatregel ondersteunen door middel van een subsidie ​​voor consumptie, ervoor zorgen dat de grenzen van onze acties worden aangegeven.

Daarnaast wordt een consequent belastingkrediet (retentierecht) toegekend aan de klant. Daarom zijn we van mening dat we u zo goed mogelijk moeten ondersteunen zodat u alle kansen kunt benutten die de service-kwaliteitsmaatregel biedt.

De blog is ook een manier om informatie door te geven die “service” wordt genoemd over het leven van het bedrijf.

Naast deze artikelen willen we de expertise van onze medewerkers onder de aandacht brengen en enkele tips en trucs geven om een ​​schonere en zuinigere huishouding mogelijk te maken.

We geloven ook dat het niet alleen huishoudelijk werk is. Met onze positie aan de samenvloeiing van trends in de balans tussen werk en privé, kunnen we u helpen uw eigen kwaliteit van leven te creëren. Dat is waarom je lifestyleartikelen zult vinden die deze verschillende producten en diensten bekritiseren die ons dagelijks leven kunnen vereenvoudigen.

Ten slotte, de multiculturele samenleving, willen we de regionale recepten benadrukken door binnenkort tips te geven die op koken zijn gericht.

Tot slot

We hopen dat u evenveel zult genieten van het lezen als wij voor u schrijven.