Hoe werkt dat ?

U neemt contact met ons op

Laten we eerst even kennismaken ! Hiervoor :

We geven u alle nodige informatie en maken een planning op voor de eerste prestaties.

Inschrijving in het systeem van dienstencheques

We regelen (gratis) uw inschrijving: u hoeft enkel het document terug te sturen dat we u per post zullen bezorgen.

(Wat is een dienstencheque ?)

Bestelling van dienstencheques

  1. Enkele dagen na uw inschrijving via ons ontvangt u van Sodexo uw login in de vorm van een gebruikersnummer van 12 cijfers.
  2. Bestel het gewenste aantal dienstencheques door overschrijving van het totale bedrag op het rekeningnummer van Sodexo: 
    • Vlaanderen : BE41 0017 7246 2610
    • Brussel : BE28 0017 7246 3620
    • Wallonië : BE15 0017 7247 4330
    • Bijvoorbeeld : U wilt 10 dienstencheques van € 9 bestellen? Dan voert u een overschrijving uit voor een bedrag van € 90 (10 x € 9).
  3. Vermeld het gebruikersnummer dat u van Sodexo heeft gekregen (12 cijfers) als gestructureerde mededeling. (Hoe betaalt u met een dienstencheque ?)

Voor meer informatie over dienstencheques : Ook ons team helpt u graag verder bij al uw vragen.

Is dat alles ?

Ja ! Als erkende onderneming zorgen we ook voor :

de opstelling van uw overeenkomst, de selectie van uw huishoudhulp, de opstelling van zijn/haar arbeidscontract, de personeelsadministratie de verzekeringen…