Elektronische distencheques, hoe werkt dat?

De recente sociale bewegingen die van invloed waren op de functie hebben een van de nadelen van papieren servicevouchers aangetoond … het tijdstip van ontvangst.

Het kan tot tien volledige dagen duren vanaf het moment dat u uw servicecontroles hebt besteld tot aan het tijdstip waarop u ze in uw mailbox ontvangt. Met de elektronische versie zijn uw effecten beschikbaar na ontvangst van de betaling (denk nog steeds na over de mogelijke bankdeadline).

Bovendien kunt u niet minder dan tien papieren vouchers bestellen, terwijl deze limiet niet bestaat met hun elektronische versie!

Ten slotte hebt u te allen tijde toegang tot uw e-wallet en loopt u geen risico er één te verliezen!

Overtuigd?

Als dat zo is, nodig ik u uit om:

  1. maak een account aan op het intranet van Sodexo (of maak er verbinding mee als je er al een hebt).
  2. kies het tabblad “coördinaten” en vervolgens “wijzig mijn coördinaten”;
  3. selecteer het vak “wijzig media” en vervolgens “elektronische” media
    klik op “opslaan”;
  4. u moet ons als geautoriseerd bedrijf laten weten dat wij uw dossier aanpassen en dat we aan het begin van elke maand de diensten van uw huishoudster betreden;
  5. u ontvangt dan per e-mail een prompt om alle uitgevoerde services te valideren / af te wijzen.
    En nu ben je klaar!

Een probleem, een service die niet consistent lijkt, kunt u weigeren en ons uw opmerkingen laten weten. Indien nodig nemen we contact met u op om de situatie te verduidelijken.

Sodexo heeft zelfs een applicatie ontwikkeld waarmee je je titels nog flexibeler kunt beheren.

De elektronische servicevoucher met Arobase-services is een echte mogelijkheid voor zowel u als uw huishoudster, omdat u beiden bent verlost van een administratieve taak die een bron van verlies en vergeetachtigheid is.

Andere vragen, aarzel niet om ons te contacteren.